De Communicatiemakers verbindt merken met mensen

De Communicatiemakers
‘Een herkenbaar, menselijk merk is belangrijker dan ooit’
bedrijfsfilm
Bekijk de bedrijfsfilm van De Communicatiemakers.

‘Wij verbinden merken met mensen’, is de nieuwe merkbelofte van De Communicatiemakers.

Een nieuwe richting voor onze vrienden uit Hattem. Zij zeggen hier zelf over: ‘In een wereld waarin iedereen schreeuwt om aandacht, is het steeds moeilijker om de juiste mensen voor je te winnen. Een herkenbaar, menselijk merk is daarom belangrijker dan ooit.’

De uitdaging

De Communicatiemakers (her)ontdekt waar jouw bedrijf of organisatie voor staat. Om vervolgens je verhaal te vertellen, en te bouwen aan relaties met mensen die voor jou belangrijk zijn.

De uitdaging zit ‘m in het vertellen wie zij zijn en waar zij voor staan. Het liefst niet (te) letterlijk, op een metaforische manier.

Met deze bedrijfsfilm wil De Communicatiemakers een positief imago neerzetten. Het imago van een marketing- en communicatiebureau dat de uitdaging zoekt in het ontdekken van de identiteit van zijn klanten. Op zo’n manier verteld dat het de kijker inspireert en activeert.

De oplossing

We hebben de merkbelofte ‘merken verbinden met mensen’ als invalshoek genomen, en hier de hele film aan opgehangen.

Hoe verbind je je nou als merk met mensen? Dat is waar we in de film op inzoomen. Om dat beter te begrijpen, kijken we eerst naar wat ons als mens verbindt met andere mensen. Met onze partner, vrienden en familie. Die verbinding ontstaat op allerlei manieren:

  • je lacht samen
  • je deelt dezelfde normen en waarden
  • je hebt dezelfde hobby of passie
  • je doet dingen samen
  • je vertelt elkaar verhalen

Wat kun je hier als merk mee? Nou, simpel gezegd: be human! En doe hetzelfde. Bovendien, durf jezelf echt te laten zien. Wie je bent en waar je voor staat. Da’s best een beetje spannend. Je wordt op die manier onweerstaanbaar voor sommigen, en voor anderen misschien wel onuitstaanbaar. En dat is oké. Je hoeft geen allemansvriend te zijn.

Wil jij jezelf (her)ontdekken? Wij hebben zelf ervaren hoe waardevol zo’n traject is. We bevelen De Communicatiemakers dan ook van harte aan.

HOE MAAK JE JEZELF ONWEERSTAANBAAR?

Neem contact op en ontdek hoe je jezelf onweerstaanbaar maakt met videomarketing