Testimonial laten maken
Niets is zo overtuigend als het
verhaal van een tevreden klant.
Je probeert een potentiële klant te overtuigen. Je vertelt dat je de beste prijs/kwaliteit levert, en de hoogste service. Maar de klant twijfelt. Totdat ie de enthousiaste verhalen bekijkt van anderen. Dat is de kracht van een testimonial. Niets is zo overtuigend als het verhaal van een tevreden klant.
In een testimonial vertelt een klant over zijn ervaring met je bedrijf of heel specifiek met een product/dienst.
Een testimonial is krachtig als je je klant een verhaal laat vertellen. Dat krijg je voor elkaar door bijvoorbeeld de volgende vragen te stellen:
Niets is zo overtuigend als een tevreden klant.
Welke video’s adviseren wij jou om te maken? En hoe verspreid je deze video’s om je doel en doelgroep te bereiken? Ontdek het in een gratis strategiesessie met onze videostrateeg, Stefan Hollegien.
‘Dat je met een enthousiast team in zo’n korte tijd iets voor elkaar kunt boksen, vind ik echt heel gaaf om te zien’, aldus Sammy Slot, content creator bij het Rode Kruis. We hebben Sammy en andere klanten als Maike en Erik gevraagd hoe zij kijken naar onze samenwerkingen en de resultaten die we hebben behaald. Hun testimonials lees je hieronder:
NEEM CONTACT OP en deel je succesvolle klantverhaal 😃